')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://pardispme.rzb.ir/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

جستجوگر پیشرفته سایت



وظایف رهبر پروژه در زمینه ی تصمیم گیری

پشت سر گذاشتن هر یک از فازهای پروژه،نیازمند تصمیمات بی شماری است؛از تصمیمات کم اهمیت گرفته تا تصمیماتی حیاتی.هرجا که نیاز به تصمیم گیری احساس شود،باید تمام تلاش و هنر خود را به کار گیرید و تصمیمی اتخاذ کنید که باعث افزایش محبوبیت و مقبولیت شما در بین افراد خود شود.

از جمله وظایفی که در زمینه ی تصمیم گیری بر عهده ی رهبر پروژه است،عبارتند از :

  • معین نمودن ویژگی ها و مزایای پروژه؛
  • بهره گیری مجدد از منابع و تخصیص درست این منابع در مواقعی که مراحل پروژه عقب افتاده اند؛
  • ایجاد تعادل بین اهداف پروژه،بودجه و زمان موجود؛
  • جلوگیری از افزایش بیش از اندازه ی حدود پروژه(مواقعی که پروژه مدام در حال بزرگ تر شدن و پیچیده تر شدن است) و همچنین افزایش بیش از حد هزینه ها
تعداد بازديد : 548
مطالب مرتبط
اسلایدهای آموزشی مدیریت پرتفلیوی پروژه ها
دستورالعمل آنالیز بهای هرساعت ماشین آلات
تکنیکهای مذاکره موفق -قسمت اول
عمده ترین دلایل شکست پروژه ها
مدیران موفق گوش شنوا دارند
۱۲ قانون طلایی برای موفقیت مدیریت پروژه
پروژه ارزشمند را انتخاب کنید
اهمیت مرور ۱۲ قانون طلایی
شکست پروژه ها به علل بسیار ساده
معیارهای بین المللی در تعیین موفقیت پروژه ها
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

بستن پنجره
با کليک بر روي +1 وب ما را در گوگل محبوب کنيد.
به ما +1 بدهيد!